donderdag 13 oktober 2011

Snel tussendoor projectje!

De jas vordert maar langzaam. De panden zitten aan elkaar en moeten nu worden doorgestikt. Het geeft me echter niet zoveel plezier als kleding maken voor Julia, dus heb ik vandaag een tussendoor projectje gemaakt. Op de stoffenbeurs had ik een mooie babyrib meegenomen voor 3 euro per meter. Ideaal voor een lekker broekje-voor-thuis-en-voor-spelen dus. Het broekje moet dus veel bewegingsruimte bieden (om op de bank voor de tv te hangen) en zeker niet in de weg zitten met klauteren. Tijdens het leven van andere blogs vond ik deze broek. Bij nader inzien toch maar een enkele broek gemaakt (kon ook zo snel geen passende tricot vinden). Ik ben best tevreden over het reslutaat. Straks Julia van de PSZ halen en dan kunnen we het elastiek op maat maken. Ik ben benieuwd wat de dame ervan vindt!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten