maandag 20 februari 2012

Koning Griep

Koning Griep besloot nog een weekeindje over te blijven en ook vriendjelief van wat bacillen te voorzien. We hebben het vermoeden dat hij nu het huis heeft verlaten, maar je weet maar nooit of hij zich toch nog in de bezemkast heeft verstopt voor een verrassingsbezoek. Zijn bezoek heeft er wel voor gezorgd dat ik nog dagen na de heftige spuugaanvallen bezig ben met eten in de dames te krijgen... Daar hadden ze niet zo veel zin in. Elise maakt nu gelukkig een goede inhaalslag, maar dit betekend wel dat ze voor een voeding meer per dag komt. Soms zelfs per nacht tweemaal.... Julia heeft ook nog niet veel trek, wat betekend dat zij erg vroeg wakker wordt van de honger. De nachten worden dus niet veel langer.

Wel heb ik tussen de bedrijven door het één en ander kunnen maken. Twee rokjes naar dit patroon, ze moeten alleen nog gerolzoomd worden. Het zijn erg leuke rokjes geworden. Ik had stof kunnen overnemen van iemand en zij noemde het een jongenspakket. De stofjes zijn inderdaad erg gericht op jongens (auto's, krokodillen in de kleuren groen en blauw), maar zeker niet onmogelijk voor meiden. Dat laten de betreffende rokjes wel zien!

Ook heb ik een mouwloos shirtje voor Elise gemaakt. Het valt kleiner dan ik had gedacht, maar met een vestje erover kan het nu ook goed. Verder ligt er een shirt voor Julia onder mijn machine, die bijna af is.

Ik ga morgen (echt waar, beloofd!!) foto's plaatsen van de projecten, want ik loop veel te ver achter met het bloggen van foto's!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten