donderdag 16 februari 2012

Druk druk druk...

Het is alweer een tijdje geleden dat ik geblogd heb. Het is hier dan ook druk druk druk! Eerst de verjaardag van Julia. Een zelfgetekend rokje gemaakt met een blinde rits! En voor Elise een omkeerbaar jurkje uit de laatste ottobre. Daarna in het ritme komen van Julia halen en brengen naar school, ze is nu ten slotte  4 jaar.

En juist als ik denk de tijd te hebben om te gaan bloggen, sluit koning griep het huis binnen. Eerst was Elise aan de beurt. Ze spuugde hele voedingen uit, dus uitdroging lag op de loer. Dat betekende dus om het uur kleine beetjes voeden... behoorlijk intensief. Gelukkig ging het steeds beter en gisteravond bleef ze huilen omdat ze zo'n honger had. Dus toch maar een volledige voeding gegeven ipv een halve. Deze hield ze wonder boven wonder binnen en de volgende voeding ook. Het beloofde dus een rustige nacht te gaan worden.... Helaas kreeg koning griep Julia te pakken en zijn we wederom een nacht bezig geweest met een spugend meiske. Gelukkig kan Julia al van te voren aangeven dat ze moet spugen, dus hoefden we vannacht niet vijf maal het bed te verschonen!

Als koning griep ons huis heeft verlaten, zal ik snel weer wat foto's bloggen. Er zijn de laatste tijd (voor de drukte) nog wel wat creaties onder mijn machine vandaan gekomen. En ook de zolder maakt vorderingen, nog maar één kast in elkaar zetten en inruimen! Mijn stoffenvoorraad ligt nu netjes gesorteerd en gewassen in de kast en de conclusie is dat ik de komende tijd veel moet naaien en weinig (geen) nieuwe stof moet kopen. Het past namelijk er niet meer bij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten