donderdag 15 december 2011

Kerstsetje in de maak

Een tijdje terug blogte ik mijn plannen voor de komende tijd, met de stoffen en bijpassende patronen. Een paar dingen zijn al af (of half af, zoals het abc bloesje...). Julia heeft al een roze broek, die regelmatig uit de (schone)wasmand wordt getrokken om aan te trekken. Het bijpassende twinsetje (Noemie van CZM) is in gedachten al af, maar in het echt nog niet...

Gisteren ben ik begonnen om het ROOS 4004 setje te maken. Ik heb alles nu geknipt, op de rimpelstroken van het rokje na en hoop morgen een begin te kunnen maken met het naaien. Het vestje en het shirt (een antonia in het zwart) liggen zelfs al gespeld klaar.Vanavond op de bank alleen nog heerlijk onnozel de plaats van de rimpelstroken doorslaan en dan kan ik morgen gaan roetsjen!!
Uieindelijk heb ik toch gekozen voor een zwart shirtje, alhoewel ik het wel een sombere kleur vind voor mijn vrolijke meisje. Maar in de legging/maillotbak van Julia kwam ik nog een hele mooie zwarte glitter maillot tegen die het geheel zal afmaken. Bij kerst horen ten slotte wel glitters!!
Na de kerst ga ik er een applicatie ala Mim-pi op strijken, die ik eerst van plan was om op de aqua trui te gaan doen. Zo wordt het shirtje vanzelf een stukje vrolijker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten