zaterdag 10 december 2011

Give away!!! en een tasje

Ter gelegenheid van de geboorte van Elise heb ik een give away gemaakt. Het is een rood babymutsje met een blauwe bloem erop, gehaakt van 100% katoen. De maat is voor een pasgeboren baby, maar het past natuurlijk ook goed bij de pop!
Wil je kans maken op het mutsje, dan moet je het volgende doen: Volger worden en een reactie op dit bericht achterlaten. Als je een linkje vanaf je eigen blog maakt, vind ik dat erg leuk! Julia zal over twee weken de gelukkige winnaar trekken.


Gisteren maakte ik voor het buurmeisje een tasje voor haar verjaardag. Op mijn vraag wat zij voor haar verjaardag wilde, was het antwoord "meisjesdingen..." Een tas is dus mijn inziens een op en top meisjesding, dus moet het wel een goede zet zijn. Het buurmeisje komt ook regelmatig de Donald Duck halen om te lezen, dus die staken we er samen met een "Katrien" nog bij.



Ik had Julia al een tijd geleden beloofd om een "spullen-verzamel-tas" te maken voor haar, dus maakte ik dezelfde tas twee maal. Voor Julia echter geen korte handgrepen, maar een schouderband. Zo kan ze in het bos makkelijk dingen verzamelen terwijl ze haar handen vrij heeft!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk stofje heb je voor de tassen gebruikt! Met 5,5 passen mijn meiden geen babymutsje meer, anders had ik zeker meegedaan want hij ziet er schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tasjes! Mijn dochter past het mutsje vast niet meer, maar haar pop "kitty" vast wel... Heb een linkje op mijn blogje gezet!

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen