woensdag 28 december 2011

ROOS 4004 setje

Enkele dagen geleden had ik jullie al beloofd om het roos setje op de foto te zetten. Daar is het nog niet van gekomen, aangezien de batterij van de camera leeg is en ik erg lui ben in het opladen. Dat is ook de reden dat ik geen mobiele telefoon (meer) heb... die laadde ik ook nooit op en was ik weer eens wekenlang niet bereikbaar. Mobiel dan, hè... de vaste telefoon doet het eigenlijk altijd. Maar dit heeft niets te maken met het roos setje, dus ik zal ter zake komen! Gelukkig zijn er tijdens het kerstfeest op school foto's gemaakt, dus kan ik jullie wel wat laten zien.


Ik had Julia beloofd dat zij naar het kerstfeest van school haar nieuwe kleren aan mocht. Uiteraard moest ik nog op de avond voor het feest de laatste hand leggen aan het setje. Maar het is gelukt, ze is naar school gegaan in haar nieuwe kleren, met traktaties voor de juffen en de kinderen. (Noot aan mijzelf: laat het niet op de laatste avond aankomen, dat geeft stress...)

Ik ben erg tevreden over het setje (over de kwaliteit van de foto's minder, laten we het maar wijten aan weinig daglicht...). Er zaten geen foto's bij waar je duidelijk het rokje kunt zien, die zal ik binnenkort nog eens maken. Het vestje heb ik afgewerkt met een strook en die heb ik van rolzomen voorzien. Het shirtje is een Antonia van FM, ik denk dat dit het tiende exemplaar is dat ik gemaakt heb naar dit patroon. Het shirt is aan de onderkant nog niet afgewerkt, het is met de kerst toch in het rokje gedragen. Hierdoor zag je de onderkant van het shirt niet. Ik twijfel namelijk nog of ik het afwerk met een zoom of met een boord.

Alle foto's zijn trouwens hoofdloos of onherkenbaar genomen. Ik ben er huiverig van om mijn mooie dochter herkenbaar op internet te showen, gezien alle nare berichten die in de media verschijnen over mensen die verschrikkelijke dingen doen. Maar als blogliefhebber vind ik het leuk om te zien hoe andermans kinderen opgroeien. Hoe denken jullie daarover?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten