dinsdag 8 november 2011

Even een klein berichtje

De afgelopen week heb ik niet zoveel geblogd. Ten eerste heb ik heel hard gewerkt om Julia afgelopen vrijdag in een volledig tenue naar ballet te kunnen laten gaan. Dat is zeker gelukt.

Hier zit Julia klaar om het kabouterdansje te doen dat zij net geleerd heeft op ballet.


Julia is erg blij met de joggingbroek. Het is een lekkere dikke, zachte broek en gaat makkelijk over haar panty heen. Zo krijgt ze geen koude benen op de fiets van en naar ballet. Hier zit de strijkapplicatie van de ballerina er nog niet op, maar ondertussen wel. Op haar bovenbeen prijkt nu een zacht roze balletmeisje! Het patroon van de broek is wederom die van made: The flat front pants en bevalt nog steeds erg goed hier.
Het vestje is van het ROOS 4004 patroon. Eigenlijk moet die afgewerkt worden met een roezel aan de voorzijde, maar dat leek mij niet zo handig tijdens ballet. Ik heb er dus voor gekozen om het af te werken met elastisch biasband en de tweelingnaald. Eerlijk gezegd ben ik best wel tevreden met het resultaat, alhoewel ik een volgende keer het band nog iets verder mag uitrekken voor een strakker geheel.

Het rokje blogte ik al eerder en is nog steeds erg goedgekeurd door Julia. De strik van het vestje blijft goed zitten. Mijn ervaringen met satijnlint zijn hierin niet zo goed, maar het elastisch bais is zeker een terugkomertje!

Ik heb de afgelopen week ook niet zoveel geblogd, omdat de zwangerschap (nu 36 weken) wat meer aandacht nodig heeft. De laatste loodjes zijn aangebroken en dat merk ik zeker wel. Om een beetje bezig te blijven richt ik me op kleine projectjes (slabbers, luierzakjes, kruikenzakjes, knuffeltjes), die ik niet allemaal zal bloggen.

*Update* Controle van de zwangerschap was helemaal in orde, alles is weer normaal!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten