zaterdag 26 november 2011

Stylisch verantwoord voor het eerst naar buiten!

Vandaag zijn we voor het eerst naar buiten geweest, wat een spannend avontuur is dat zeg! Na anderhalve week totaal niet meedoen aan de maatschappij, is die buitenwereld altijd weer overweldigend. Maar eenmaal buiten genoten we allevier, althans ik denk dat Elise genoot. Die heeft namelijk de hele tijd lekker onder haar nieuwe lakentje liggen slapen.

Vanochtend snel even de lapjesvoorraad ingedoken voor een mooi katoentje om een lakentje van te maken. Het dekentje dat ik in eerste instantie gemaakt had, is wel erg dun. Dus is er uit de kast een dekentje geplukt die van Julia is geweest. Bij Julia wisten we niet of ze een meisje of een jongen zou zijn, dus hebben we veel neutrale (=witte) spulletjes aangeschaft. Dus die moest even opgevrolijkt worden en het liefste met iets dat afgewerkt kon worden met roze. Deze kleur stond namelijk nog op de locker (hoezo wat lui??). Het is het volgende geworden. Ik heb meteen een lakentje voor onder het hoofdje gemaakt, dat is toch leuker dan een witte hydrofielluier!


Is het geen schatje!!

2 opmerkingen:

  1. Inderdaad een pláátje van een schatje. Wat ligt ze heerlijk tussen de lieve bloemetjes te slapen.

    Ik kan me voorstellen dat je heerlijk hebt genoten van even buiten te zijn. Het was trouwens ook lekker weer voor een wandelingetje.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd hoor! Het was me ontgaan;-(
    Wat een plaatje, dat kleine meisje, en wat heb je de spuletjes prachtig gemaakt. Heel vrolijk zeg!
    Geniet van de dametjes!
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen