donderdag 10 november 2011

Geboorte traktaties

Vandaag heb ik heerlijk geboorte traktaties zitten fröbelen. Ik heb er lang nog niet genoeg en ze moeten ook nog gevuld worden, maar het begin is er. Ik zet ze nog niet op de foto, want anders is het geen verrassing meer. Ze zijn overigens nog niet helemaal af, want er moet natuurlijk wel een mooi strikje in komen als ze gevuld zijn!

Via het forum van Sancho kwam ik op de site van de nieuwe Burda (december) terecht. Er staan erg leuke dingen in, dus die vraag ik aan Sinterklaas!! Tenminste als de goedheiligman nog budget hiervoor heeft. Bij elke reclame van speelgoed die Julia ziet, roept ze steevast: "Die vraag ik aan Sinterklaas". Och, arme man!

Gisteren heb ik trouwens de tweede kruikzak gemaakt, morgen zal ik met daglicht eens kijken of ik ze beide op de foto kan zetten. Ik heb besloten om er niet al te veel poespas van te maken, maar voornamelijk functioneel. Hoe lang gebruik je de kruiken ten slotte?

Voor de komende tijd staat  het maken van een aantal makkelijke babybroekjes naar het patroon van FM Amelientje te maken. Het lijkt mij een erg fijn broekje voor een kleine spruit. Ik wil het maken voor Zusje, maar ook voor kraamcadeautje. Net hebben Julia en ik alle kraam- en verjaarscadeautjes voor de komende tijd ingepakt en we hebben uiteindelijk maar namen op de pakjes gezet. Het waren er namelijk nogal wat! En bij de kraamcadeautjes kan altijd een heerlijk, makkelijk broekje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten