maandag 3 oktober 2011

Mijn lopende projecten

Zoals in mijn profiel al te lezen is, ben ik best wel een chaoot. Mijn projecten lopen dan ook vaak door elkaar heen. Momenteel heb ik de volgende projecten liggen:

Een gehaakt dekentje voor in de kinderwagen. In december komt er een kleine meid bij en die zal toch lekker warm moeten liggen tijdens de wandelingen buiten. Het dekentje is gehaakt in rijen stokjes met katoen. Ik wil het nog gaan voeren met iets zachts en harigs, mogelijk fleece of een zachte wol.



Het volgende project is een trui voor mijn neefje van twee. Het is bijna af, maar de boord is niet naar mijn zin. Die ga ik er dus nog af tornen en vervangen.



Voor mijn dochter heb ik een heel lijstje gemaakt voor de winterkleding. Momenteel ben ik bezig met het bloesje van ABC 82. Tijdens het uittekenen van de patroondelen had ik meerdere vraagtekens, dus is dit mijn lopende project voor naailes. Het geheel vordert al heel gestaag, het zal niet meer lang duren voordat het af is. Eronder komt een korte spijkerbroek, uit de Knippie van september. Deze moet ik ook nog gaan maken.


Dan ben ik nog bezig aan een positiejas voor mijzelf. Op het forum van Sancho doe ik mee aan de uitdaging van 20:11. De 20 kledingstukken voor mijn dochter waren ongeveer al in maart af, daar ben ik al bijna voor aan het driedubbele. Maar de 11 kledingstukken voor mijzelf vorderen nog niet echt. De jas zal kledingstuk nummer 7 zijn. Ik ben nu bezig met het uittekenen van de patroondelen. Een flinke klus, aangezien ik op papier al de naden en zomen aanteken. De planning is om de jas in een week รก twee weken af te hebben, gezien de weersvoorspellingen. Ik heb namelijk geen jas meer die dicht kan....


Tot slot wil ik jullie de onderstaande foto niet onthouden. Mijn mooie dochter Julia in haar Feliz van Farbenmix die ik maakte voor het 40 jarige huwelijkfeest van opa & oma. Gisteren heeft ze in de tuin een high tea gehouden samen met haar knuffelbeer. Wat een genot om naar te kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten