zondag 9 oktober 2011

update positiejas

Gestaag vordert het werk aan mijn jas. Gezien het huidige weer zou het erg fijn zijn om een jas te hebben die dicht kan, die heb ik nu niet. Alle patroondelen zijn uitgetekend en alle buitendelen zijn geknipt. Nou, alle delen, ik mis nog een achterpand voor de voering. Die heb ik ergens gemist en nu heb ik geen zin meer om dat lastige papier helemaal uit te vouwen en weer terug. Ik ga dus eerst met de buitenkant beginnen en dan later het ontbrekende patroondeel zoeken. Hopelijk lukt het vandaag om de jas voor een groot deel al met de machine te rijgen, zodat ik kan gaan passen en aanpassen....

Tijdens het lezen kwam ik dit rokje tegen, op een blog wat ik regelmatig lees. Julia was meteen helemaal enthousiast en wilde dit rokje ook hebben. Helaas voor haar staan er een heleboel andere projecten in de planning. Maar het is wel een ideaal rokje waar je steeds na een project een deel kan knippen als je een restje over hebt! Het wordt dan een soort van groeirokje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten